niedziela, 26 maja 2013

Liebster Blog Award i Versatile Blogger Award

Liebster Blog Award

Zostałam nominowana do Liebster Blog Award i Versatile Blogger Award przez
mockingjayonfire z bloga http://to-tylko-igrzyska.blogspot.com za co bardzo dziękuję :* 
Jestem w szoku, że ktoś nominował mnie, pomimo, że na moim blogu jest tylko prolog i 1 rozdział. 


Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za " Dobrze Wykonaną Robotę ".
Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia.
 Po odebraniu nagrody, należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby,która Cię nominowała. Następnie ty nominujesz 11 blogów ( informujesz ich o tym ) i zadajesz im 11 pytań.
Nie wolno nominować bloga , który Ciebie nominował.

Odpowiedzi:
Nominacja Liebster Blog Award

1. Jaki jest Twój ulubiony gatunek muzyki?
-rock
2. Jakie książki najbardziej lubisz czytać?
-fantasy
3. Jaki jest Twój życiowy plan?
-założyć rodzinę i znaleźć dobrą pracę :P
4. Jakie miejsce najbardziej pragniesz odwiedzić?
-Paryż
5. Jaki sport uprawiasz?
-koszykówka
6. Czy chciał(a)byś być kiedyś sławny/a?
-tak
7. Jakiej muzyki najbardziej lubisz słuchać?
-rockowej 
8. Jaka osoba najbardziej cię inspiruje?
-Angelina Joli-uwielbiam ją za jej siłę, osobowość i świetne filmy
9. Wolisz wiosnę czy jesień?
-wiosnę
10. Dlaczego piszesz bloga?
-Uwielbiam pisać, mam tysiąc pomysłów na jedną historię i chcę się tym dzielić z innymi.
11. Jaki jest Twój ulubiony przedmiot w szkole?
-matematyka

Moje pytania:
1. Ile masz lat?
2.Co lubisz robić w wolnym czasie?
3.Masz zwierzaka?
4.Jakiej muzyki słuchasz?
5.Twój ulubiony zespół?
6. Jaki chcesz mieć w przyszłości zawód?
7.Twój ulubiony kolor?
8.Czego nienawidzisz w ludziach?
9.Twój idealny przyjaciel?
10.Ulubiony przedmiot?
11.Czego nie lubisz w sobie?


Versatile Blogger Award
 
Należy:
• podziękować nominującemu blogerowi u niego na blogu
• pokazać nagrodę Versatile Blogger Award u siebie na blogu
• ujawnić 7 faktów dotyczących samego siebie lub odpowiedzieć na pytania nominującego
• nominować 15 blogów, które jego zdaniem na to zasługują
• poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów

Odpowiedzi 
1. Jaki kolor najbardziej cię uspokaja?
-niebieski
2. Na jakim instrumencie chciał(a)byś grać?
-gitara
3. Kierujesz się modą?
-tak
4. Jaka jest Twoja ulubiona roślina?
-róża
5. Czy lubisz deszcz?
-tak
6. Jakie jest Twoje ulubione zwierze?
-kot
7. Jaką czekoladę najbardziej lubisz?
-białą
8. Jaką książkę przeczytałaś/eś jako pierwszą?
-O matko, nawet nie pamiętam. Chyba Kubuś Puchatek, ale nie jestem pewna :P
9. Jaka jest Twoja ulubiona sentencja?
-Dobrze jest oprzeć się o drugiego,
bo nikt nie dźwiga życia sam.
Friedrich Holderlin
10. Lubisz niespodzianki?
-oczywiście
11. Masz jakąś fobię? Jeśli tak to jaką?
-boję się pająków (chyba jak większość dziewczyn :P)

Nominuję:

6 komentarzy:

  1. Hejka !
    Bardzo dziekuję Ci za nominację, to na prawdę wiele znaczy dla mnie :)
    Odpowiem Ci tutaj na pytanka, bo ten mój blog już był nominowany i mam takową zakładkę u siebie ;) Więc tak:
    1. Mam 16 lat.
    2. Pisać, czytać, jechać do koników xD pójść z psem na spacer, posłuchać muzyki, obejrzeć film.
    3. Tak, mam psa i kota.
    4. Rock, indie rock, odrobina popu.
    5. Florence and The Machine oraz Linkin Park.
    6. Chcę ukończyć studia weterynaryjne.
    7. Zdecydowanie czarny.
    8. Nie lubię kiedy kłamią, zazdrości.
    9. Heh mój pies i konie xD A tak na serio to ktoś uczciwy z poczuciem humoru, ktoś kto jeśli się przewrócę nie powie Czy wszystko ok? tylko Ty gamoniu. Ktoś kto zawsze znajdzie dla mnie minutkę i poprawi mi humor, ktoś z kim będę mogła robić szalone rzeczy.
    10. Biologia.
    11. Hmm ciężkow powiedzieć, ale chyba tego że czasem jestem zbyt arogancka i uparta. Nie zawsze jestem milutka...

    Jeszcze raz dziękuję za to wyróżnienie !
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję za nominację ;-) Dzięki tobie moja wena dostała takiego kopa, że palce nie nadążają spisywać myśli.
    Nowy rozdział pojawi się jutro koło 17.

    Trzymaj się cieplutko ;**

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć Katrin!
    Bardzo się cieszę z Twojego sukcesu i życzę wiele weny. Może wkrótce coś napiszę, ale na razie nie mam czasu. I przeniosę bloga na blogspot.com
    Pozdrawiam
    Liana

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę jak najszybciej odpowiedzieć na pytania :) Za nominację oczywiście dziękuję <3

    U mnie rozdział 2 :) Zapraszm!

    http://powrot-do-zabawy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapraszam po odbiór szablonu na land-of-grafic. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. wejdz sobie jeszcze raz do projektanta szablonów i ustaw w szerokości bloga 1000 to nie utnie ci nagłówka

    OdpowiedzUsuń